Kilka moich własnych słów o firmie Progreso. Z 2 tygodnie temu naczytałem się cudów nie widów, jaka ta firma super, że home.pl się do niej nie umowy. Progrseo podobno ma extra support, na życzenia klienta instaluje co chce. Dzisiaj jako dodatkowa osoba zacząłem obsługiwać serwer w progreso, przez cudowny extranet. Moje pierwsze wrażenia:
Ich panel dostepny pod adresem http://extranet.progreso.pl nie jest w pełni funkcjonalny (jeśli to jest jakaś wersja testowa powinien być DUŻY napis). Wchodzę sobie w domeny->administracja wyświetla się napis "brak domen". No to sobie myślę, że pewnie domeny obsługuje nasza firma gdzie indziej, ale patrzę ilość wykorzystanych domen (inny dział w extranecie) jest 7 domen. No to test na zachwalany helpdesk 24h.
Piszę, jak to jest, czy obsługują Państwa domeny naszej firmy, jeśli tak jak można coś zmienić. Odpowiedź:
"Ten modul jeszcze nie jest dostepny dla uzytkownikow. Prosze podac odpowiednie rekordy dla danych domen – dopiszemy je recznie.
pozdr."
Miał oczywiście na myśli moduł Domeny->administracja. Pomyślałem sobie no spoko, napisałem dokładnie jakie wpisy chcemy (kilka CNAME i jedno IN A). No i po 20 godzinach czekania zero odpowiedzi, gdzie w miedzy czasie komentowalem dany "ticket" w helpdesk24h.
Dla prywatnych domen używam serwerów dns home.pl, jest tam miły, choć prosty panel do zarządzania domeną, jeśli kilka razy miałem problem jest Pomoc on-line, z którą wymieniam poglądy na bieżące i nie trwa to tyle co wysyłania zwykłych listów jak w przypadku helpdesk24h w progreso.
Ja osobiście nigdy żadnej usługi tam nie wykupie nawet za 1zł. Nowe wpisy były mi potrzebne od zaraz w domenie bo stawialiśmy nowego dedyka.
Zapraszam również na forum dot. hostingu gdzie wypowiedziałem się na powyższy temat.