„Lubię to!” ma rok

facebook - logoNie wiem jak Wam, ale mi czas z roku na rok upływa coraz szybciej. Dokładnie nie wiem skąd to wynika. Wieku bym o to nie obwiniał, więc może Sieć i inne technologie rozwijają się w tak zawrotnym tempie?

Guzik „Lubię to„, jak i sam Facebook, zadomowił się na sporej części stron internetowych (~ 2.5 mln). Bardzo ułatwia dzielenie się ciekawymi materiałami, chociaż osobiście wolałbym, aby nazywał się „Share” (swoją drogą istnieje) bo nie wszystko o czym chcę powiedzieć lubię (np. katastrofy, drastyczne wydarzenia trudno nacisnąć Lubię).

A czy uwierzycie, że „Lubię to” zaprezentowano raptem rok temu, w kwietniu 2010 roku w trakcie konferencji F8? Obecnie przebija popularnością Twittera (w końcu prościej kliknąć niż napisać), a w ostatnich miesiącach podobną funkcję wprowadził Google (przycisk +1), a nawet nk.pl (opcja „Fajne„).

Tagged: